Novosti iz ambalažne i grafičke industrije

Novo izdanje newslettera Svjetske organizacije za ambalažu

Ovaj broj donosi pregled događanja u svijetu ambalaže.

27.12.2022.
09.12.2022.

Design Bureau Izvorka Jurić osvojio dva zlata, srebro i priznanje na Woldi 13


WOLDA (Worldwide Logo Design Award) je međunarodno natjecanje za dizajn znakova, logotipa, identiteta, tiskanica i ambalaže

17.11.2022.

BalCannes produljuje prijave do 30. 11.


Bilo da ste etablirana agencija ili se tek probijate na kreativnoj sceni, BalCannes je natjecanje na kojem možete pokazati i dokazati onima koji vas ne znaju zašto ste vrijedni.




08.11.2022.

MIXX 2023 otvorio prijave

Nove kategorije nagrađuju najbolji digitalni proizvod, projekt izdavača i društvenu odgovornost. Prijaviti se mogu projekti koji su se provodili od 1. siječnja 2022. do 6. veljače 2023. godine, a pobjednici će biti proglašeni na svečanim dodjelama Dana komunikacija u Rovinju.
19.10.2022.

Još dva tjedna za prijavu na BalCannes

Pokažite najbolje od svoje kreative tijekom protekle dvije godine i zauzmite svoje mjesto među najboljima u regiji – a i u velikom BalCannes Reportu. Požurite jer redovni prijavni rok traje do 2. studenog!
12.10.2022.

HURA-ina analiza

Prihodi agencija za tržišno komuniciranje u prošloj godini porasli za četvrtinu, uz gotovo pola milijarde kuna izvoza
01.10.2022.

Studio Sonda deseta je najučinkovitija nezavisna agencija u Europi

Pokazao je to Global Effie Effectiveness Index 2021, a na rang-listama najučinkovitijih našle su se i druge hrvatske agencije i tvrtke.
27.09.2022.

Golden Drum - Imago Ogilvy najbolja je agencija Adriatic regije

Projekt Beestro hrvatske agencije Imago Ogilvy najuspješniji je projekt naše regije na natjecanju, s pet nominacija te ukupno četiri brončane nagrade, čime su zaslužili nagradu Adriatic Agency of the Year powered by Zavarovalnica Triglav.

14.09.2022.

EcoCortec kupio novu tvornicu u Baranji


Novim širenjem EcoCortec® postaje najveći proizvođač ekološkog antikorozivnog pakiranja u Europi

07.09.2022.

Otvoren deveti Zagreb Design Week

Deveto izdanje Zagreb Design Weeka s temom LIMITLESS / BEZ GRANICA slavi ponovno okupljanje, ukidanje ograničenja i sloboda koje je neizostavni dio kreativnog procesa


02.09.2022.

Imago Ogilvy osvojio četiri nagrade na Madstars fetivalu

Na globalnom festivalu kreativnosti MADSTARS 2022, kampanja za Franck Beestro natjecala se među radovima iz preko 50 zemalja, a čak 308 članova žirija iz cijelog svijeta odlučivalo je o dobitnicima

18.08.2022.

Kraš i Studio Sonda osvojili Red Dot za redizajn Dorine

Kraš i Studio Sonda dobitnici su glavne nagrade Red Dot, jedne od najutjecajnijih nagrada u svijetu dizajna, u području Brands & Communications Design i kategoriji Packaging Design za novu ambalažu čokolada Dorina.

10.08.2022.

Preminuo direktor uprave Vetropack Straže Tihomir Premužak


Kako se neslužbeno doznaje direktor Uprave Vetropack Straže Tihomir Premužak preminuo je na Korčuli, gdje je s obitelji bio na godišjem odmoru.
05.08.2022.

Kako Procter&Gamble-ova nova kutija s kapsulama za rublje spaja održivi dizajn s certifikatom o pristupačnosti i sigurnosti djece

Samantha King, potpredsjednica za istraživanje i razvoj u P&G Fabric Care Europe, naglašava kako Ariel ECOCLIC® ima trostruke ključne karakteristike. Prvo, kartonska ambalaža, koja je u postupku patentiranja, izrađena je od FSC certificiranih materijala. Drugo, ovo je prva Ariel ambalaža za pranje rublja koja je certificirana sigurnom za djecu. Na trećem mjestu, osim ambalaže, inoviran je i sadržaj proizvoda. Ariel-ovi novi All-in-1 Pods® dizajnirani su za uklanjanje mrlja čak i u hladnoj vodi zahvaljujući COOLCLEAN tehnologiji, koja posebno djeluje na mrlje i škrob prisutan u hrani.
05.08.2022.

Mondi i Fiorini International su razvili papirnatu ambalažu za Antico Pastificio Umbro tjesteninu koja se može reciklirati

Proizvođači tvrde da papirnata ambalaža nudi ista zaštitna svojstva kao prijašnja plastična ambalaža, pri čemu je tjestenina sigurna tijekom transporta i ima isti rok trajanja. Leonardo Faccendini, izvršni direktor Antico Pastificio Umbro, naglašava da je smanjenje utjecaja njihovih proizvoda na okoliš, uključujući proizvodnju, ambalažu, i transport, glavni prioritet za tvrtku, a zamjena tradicionalne plastične ambalaže papirnatom je veliki korak prema postizanju tog cilja. Antico Pastificio Umbro ulaže u nove sustave i postrojenje te planira uvesti ambalažu bez plastike u cijeli asortiman tjestenine.
Starije