Haljina "Mlijeko 'z bregov"

Haljinu od višeslojne kartonske ambalaže, u koju se pakira i temeljni Vindijin proizvod Mlijeko 'z bregov s 2,8 % mliječne masti, dizajnirala je Đurđica Vorkapić iz ateljea HippyGarden iz Zagreba.

O proizvodu
Brand 'z bregov hrvatskom je tržištu poznat još od 1977. godine. Razvijen kao  prvo zaštićeno domaće ime u mliječnoj industriji, taj Vindijin proizvod, koji uživa status Superbranda, do danas je ostao jedan od najcjenjenijih i najprodavanijih u zemlji, ali i regiji. Simbolizirajući plodne zelene pašnjake zagorskog kraja, prepoznatljiv logo 'z bregov za hrvatske potrošače znači kupnju namirnice domaće proizvodnje i provjerene kakvoće.


O dizajnerici
Dizajnerica i kreativna direktorica brenda Hippy garden, Đurđica Vorkapić, 2000.godine osniva svoj vlastiti brend Hippy garden te izlaganjima na nizu eminentnih modnih manifestacija etablira modni stilski obrazac koji ocrtava vizualnu čistoću, svečanu eleganciju fino nabranih tkanina. Preciznim konceptom Đurđica Vorkapić uzastopno navodi na drugačije promatranje svijeta oko sebe, ne osvrčući se na nametnutost i opće prihvaćanje trenutnog stila stvara svoj prepoznatljiv i slobodan Hippy garden svijet. Za kolekcije Hippy garden koriste se visoko vrijedni materijali. Kao inovatorica, Đurđica Vorkapić, briljirala je sa svojim inovacijama na sajmu inovatora Ženava 2011.