"Zakopčaj me selotejpom" stigla u Sarajevo


Nakon Zagreba i Beograda, edukacijski projekt "Ambalaža - proizvod - potrošač - zaštita okoliša", čiji je središnji dio izložba haljina od ambalažnih materijala "Zakopčaj me selotejpom", stigao je i u Sarajevo. Haljine izrađene od ambalažnih materijala renomiranih brendova na bosanskohercegovačkom tržištu od subote, 22. ožujka izložene su na Trgu "Zakopčaj me selotejpom" u BBI Centru u Sarajevu (3. kat).

Svečano otvorenje izložbe, upriličeno subotu, 22. 3. 2014. izazvalo je velik interes posjetitelja BBI Centra koji su imali samo riječi hvale za izložne kreacije, a prisustvo velikog broja novinara najbolje govori o tome da je riječ o iznimno atraktivnom projektu.
Sve prisutne, na samom početku kratkog, prigodnog programa otvorenja, pozdravili su Tihana Lešić, koordinatorica projekata ambalaže u tvrtki Tectus d.o.o., Selma Čolić Kujović, asistentica u marketingu BBI Centra te Zoran Rifelj, pomoćnik direktora za marketing i prodaju u tvrtki Ekopak d.o.o.



Haljine koje će narednih tjedana plijeniti pažnju posjetitelja BBI Centra izrađene su od ambalaže i ambalažnih materijala poznatih robnih marki sljedećih tvrtki: Dino kafa d.o.o., Živinice, Ecoton d.o.o., Sarajevo, Podravka d.o.o., Sarajevo, Spanish market d.o.o., Sarajevo, a u njihovu društvu su i haljine od ambalažnih materijala tvrtki članica Ekopaka d.o.o. Sarajevo - prijatelja projekta, te haljine s obilježjima partnera na projektu BBI Centra te medijskog partnera Antene Sarajevo.

Haljine su proizašle iz umjetničkih vizija priznatih bosanskohercegovačkih modnih dizajnera koji iskorak u područje ambalažnih materijala smatraju velikim izazovom. Belma Arnautović, Istok Bratić, Adnan Hajrulahović Haad, Suada Kuloglija, Ivana Lovreković, I.LO,; Ana Lukenda, MOA baggeek; Lejla Ramić, Nermina Varešanović i Samina Zajko uistinu su pokazali da su im ambalažni materijali bili posebna inspiracija iz kojih su nastale unikatne kreacije.
Cilj projekta je istaknuti značaj ambalaže kao neodvojivog dijela proizvoda, promovirati proizvod, a prigodnim opisima koji stoje uz svaku haljinu informirati i educirati potrošače o ambalaži, njenim funkcijama, značaju, oznakama, s posebnim naglaskom na važnost pravilnog zbrinjavanja i zaštitu okoliša.

Za vrijeme trajanja izložbe s medijskim partnerom Antenom Sarajevo bit će organizirani i edukativni radijski kvizovi u kojima mogu sudjelovati svi posjetitelji BBI Centra i slušatelji Antene Sarajevo. Kvizovi će se provoditi na način da će slušatelji/posjetitelji pronalaziti edukativnu nagradnu poruku koja se nalazi u opisu uz svaku haljinu i javljanjem u program osvajati vrijedne nagrade.



Svi posjetitelji BBI centra koji u vrijeme trajanja Izložbe prošeću Trgom "Zakopčaj me selotejpom" mogu i glasati za njima najljepšu haljinu ubacivanjem popunjenih glasačkih listića u kutiju u prostoru izložbe.
Izložba će završiti 14. 4. 2014. godine, a 13. 4. proglasit će se najljepša haljina, nagraditi najsretniji glasač i dizajner pobjedničke haljine te se dodijeliti priznanja vlasniku i dizajneru pobjedničke haljine.

Treću po redu izložbu "Zakopčaj me selotejpom" organiziraju tvrtka Tectus d.o.o., Institut za ambalažu i tiskarstvo Tectus -   IatT i stručni časopis „Ambalaža/REGprint.

Pogledajte fotogaleriju




 
Datum objave: 23.3.2014., 14:48