Nove kategorije natječaja CROPAK 2016!!!


Trinaesto izdanje natječaja CROPAK za najbolju ambalažu na hrvatskom tržištu predstavlja nove kategorije!!!

Budite prvi nositelj CROPAK i REGPAK priznanja "Save Food-dodana vrijednost"

Više od 100 globalnih tvrtki iz cijelog hranidbenog lanca, od proizvodnje, prodaje i ambalaže do logistike, već sudjeluje u Save Food inicijativi, zajedničkom projektu FAO-a, UN-ovog programa za okoliš (UNEP) i Messe Düsseldorfa GmbH, čiji je cilj poticanje dijaloga  predstavnika industrije, istraživanja, političke sfere i civilnog društva na temu prevencije gubitka hrane.

„Save Food“ inicijativa i World Packaging Organization – WPO
World Packaging Organization -WPO, zajedno sa svoje 62 članice iz 52 zemlje, također globalno promovira i aktivno podržava napore u prevenciji gubitka i bacanja hrane isticanjem i potenciranjem značaja i uloge ambalaže. Na sljedećem Interpacku, koji će se održati u svibnju 2017. godine u Dueseldorfu, postavit će se prva i ekskluzivna izložba ambalažnih rješenja fokusiranih na „save food“ ciljeve po prijedlogu WPO i njenih članica. Prvi korak WPO-a i članica koje će biti uključene je stimuliranje inovacija kroz nacionalne natječaje za najbolju ambalažu u novoj kategoriji "Save Food – Added Value" te WorldStar nagradu, koja će se dodijeliti najboljim rješenjima nacionalnih pobjednika.

"Save Food" inicijativa i hrvatski Institut za ambalažu i tiskarstvo Tectus - IatT
Hrvatski Institut za ambalažu i tiskarstvo Tectus – IatT iz Zagreba, kao aktivan, punopravni član WPO-a ima mandat nositelja aktivnosti "Save Food" inicijative za Hrvatsku i zemlje u regiji. Tako će se uz ambalažu s globalne razine na Interpacku 2017. predstaviti i dobitnici CROPAK i REGPAK priznanja u novoj kategoriji "Save Food – dodana vrijednost" , koje će u 2016. godini dodijeliti hrvatski IatT.

„Save Food – dodana vrijednost“ i ambalaža
Ambalaža mora biti inteligentna i zasnovana na konceptu održivosti te sadržavati tehnička i tehnološka rješenja koja doprinose produženoj zaštiti upakiranog prehrambenog proizvoda kako bi se unaprijedio lanac prehrane globalno rastuće populacije.

"CROPAK po ocjeni potrošača" – glas javnosti
Još jedna novost CROPAK-a 2016 je kategorija "CROPAK po ocjeni potrošača". U suradnji s renomiranom agencijom za istraživanje tržišta Hendal d.o.o., ambalažu nominiranu u toj kategoriji ocjenjivat će potrošači u Osijeku, Rijeci, Splitu i Zagrebu, sukladno stručnoj metodologiji istraživanja tržišta i utvrđenim kriterijima.
Plasirali ste proizvod u novo dizajniranoj ili redizajniranoj ambalaži na hrvatsko tržište. Kakva je njegova pozicija u odnosu na konkurenciju, kako su ga potrošači prihvatili i je li udovoljio njihovim očekivanjima s aspekta ambalaže, saznajte sudjelovanjem u ovoj kategoriji. Osvajanje ove prestižne nagrade potvrdit će da ste doprli do ciljanih potrošača i napravili dobar posao!

Još novih kategorija
Ne propustite novo izdanje CROPAK-a jer Vas očekuje još novih kategorija koje Vam pružaju priliku za promociju vaše izvrsnosti u pristupu ambalaži – potpuno nove kategorije "Ambalažni materijali" i "Strojevi i uređaji za proizvodnju ambalaže", a osvježena je i dosadašnja kategorija "Ambalaža hrvatskog proizvoda/serije". Detalje pogledajte ovdje .


Datum objave: 6.11.2015., 8:29