« Povratak na sadržaj Broj 3 | Godina 2009

STUDENTSKA KREATIVNA RADIONICA CROPAK 2010

Nastupaju mladi lavovi!

Institut za ambalažu i tiskarstvo, tvrtka Tectus d.o.o. i stručni časopis Ambalaža iz Zagreba, u svibnju 2010. godine, u sklopu FEST.A CROPAK-a 2010, sedmi put za redom organiziraju i dodjelu nagrada najboljoj ambalaži na hrvatskom tržištu CROPAK 2010. Nagrada će se dodijeliti i u kategoriji najboljeg studentskog dizajna/redizajna ambalaže novog ili već poznatog proizvoda.

Prošle je godine u sklopu CROPAKA prvi put održana i studentska Kreativna radionica na kojoj je sudjelovalo 86 studenata dizajna s pet hrvatskih visokoškolskih institucija (Akademija primijenjenih umjetnosti Sveučilišta u Rijeci, Umjetnička akademija Sveučilišta u Splitu, Visoka škola tržišnih komunikacija Agora iz Zagreba, Studij dizajna Arhitektonskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu) pod pokroviteljstvom Sveučilišta u Rijeci, Splitu i Zagrebu. Studenti su pod vodstvom mentora, fakultetskih profesora, i pod stručnim nadzorom eminentnog profesionalnog dizajnera redizajnirali ambalažu Kraševe robne marke VIC.
TKO, ŠTO, GDJE, KAKO?
Ovim putem pozivamo sve zainteresirane kompanije iz Hrvatske i regije da sudjeluju u Kreativnoj radionici CROPAK 2010, odnosno da nominiraju svoj novi/stari proizvod čiju bi ambalažu studenti-sudionici Radionice pod stručnim vodstvom dizajnirali ili redizajnirali.

Za dodatne informacije molimo da se obratite telefonom (01/6062-882) ili e-mailom (tectus-institut@ambalaza.hr).

Kontakt osoba:
Krunoslav Koprivnjak

Najboljim je proglašen rad Marina Krstačića Furića, studenta Akademije primijenjenih umjetnosti Sveučilišta u Rijeci. Rad je nagrađen nagradom CROPAK 2009 i nominiran za svjetsku nagradu WorldStar u kategoriji studentskih radova, a vlasnik robne marke, sponzor Radionice, stekao je pravo proizvodnje i korištenja redizajnirane ambalaže. Aktivnosti vezane uz Radionicu, od prvog sata na kojem je definiran kreativni zadatak, do konačnog odabira i svečanosti dodjele nagrade, popraćene su u vodećim hrvatskim medijima.

Zbog pozitivnih iskustava sponzora i sudionika, izražene potpore obrazovnih institucija te profesionalnih dizajnera, odlučeno je da se Kreativna radionica CROPAK 2010 održi u proširenom formatu, s više sudionika, vlasnika robnih marki.

Na temelju prošlogodišnjeg iskustva, vlasnicima robnih marki jamčimo sljedeće benefite:
  • dobivanje brojnih prijedloga i kvalitetnih rješenja dizajna/redizajna ambalaže izrađenih sukladno pravilima struke pod nadzorom sveučilišnih profesora i profesionalnih dizajnera
  • obilježavanje ambalaže robne marke svježinom, kreativnošću i razmišljanjem izvan ustaljenih okvira (“thinking outside the box”) te izdvajanje od konkurencije
  • ojačavanje svijest javnosti o društvenoj odgovornosti kompanije potičući i nagrađujući rad mladih obrazovanih ljudi iz Hrvatske
  • poticanje razvoja ambalažne industrije i omogućivanje budućim mladim stručnjacima uključivanje u realne proizvodne procese i u fazi obrazovanja, što je i temeljni cilj Radionice
  • proširivanje baze potencijalnih budućih zaposlenika talentiranim sudionicima Radionice
  • ušteda na ukupnoj cijeni procesa dizajna/redizajna ambalaže sponzorskim sudjelovanjem u pokrivanju realnih troškova Radionice precizno definiranih Pravilnikom radionice
  • sudjelovanje u medijskim objavama vezanim uz Radionicu....

  

 

Institut Infoblic

Elektroničko izdanje

Više...

 

PARTNERI: