Tetra Pak® planira proizvoditi ambalažu isključivo s FSC® certifikatom


Tvrtka Tetra Pak® i Svjetski fond za prirodu (WWF®) prvi put u Hrvatskoj provode FSC® (Forest Stewardship Council® ) kampanju kako bi podigli opću svijest o važnosti korištenja sirovina iz obnovljivih izvora.

Cilj je educirati stanovništvo o važnosti odgovornog ponašanja prema šumama uz slogan „Da šume ne postanu priče iz davnina“.
Iz tog razloga Tetra Pak ima cilj u dugoročnoj strategiji do 2020. godine proizvoditi ambalažu isključivo s FSC certifikatom te biti kreator "zelenog" trenda.
Edukativna kampanja započela je oslikavanjem prepoznatljivog zagrebačkog simbola – plavog tramvaja – u čudesnu šumu. Želja je podići svijest o važnosti šuma u životu svakog čovjeka te neophodnom odgovornom upravljanju kako bi šume zadržali kao dio svakodnevice. Odabirom ambalaže koja posjeduje FSC oznaku, svatko pojedinačno kupovinom proizvoda osnovnih namirnica doprinosi očuvanju jednog od najvećih blaga planete – šuma.

"Kada se šumama pravilno upravlja, opskrba obnovljivim resursima je gotovo neograničena“, izjavio je Nils Bjerkman, izvršni potpredsednik za Komercijalno poslovanje u kompaniji Tetra Pak.

Godine 2007. Tetra Pak je prvi put na britansko tržište lansirao ambalažu koja je nosila oznaku FSC, a od tada potražnja za proizvodima, koji zahvaljujući FSC oznaci jamče proizvodnju iz obnovljivih izvora, kontinuirano raste u cijelom svijetu. U prvom kvartalu 2013. godine, 38 % svih kartonskih sirovina koje je Tetra Pak kupio za proizvodnju ambalaže, certificirano je od strane FSC-a. Cilj kompanije je u budućnosti proizvoditi isključivo ambalažu koja će imati FSC oznaku te kontinuirano, zajedno sa svojim partnerima, raditi na edukaciji stanovništva o važnosti odgovornog ponašanja prema šumama.

Zbog svega navedenog, Tetra Pak je odabrao FSC certificiranje jer omogućava sljedivost proizvodnje od samih početaka pa sve do krajnjeg proizvoda. FSC je ujedno i jedina globalna organizacija prepoznata po svojem radu koju podupiru WWF i Greenpeace te je prisutna u više od 50 zemalja svijeta.

Datum objave: 17.12.2014., 15:27