Lidl nastavlja s redukcijom plastične ambalaže


Lidl Hrvatska izdao je position paper o smanjenju uporabe ambalažnog materijala i održivom zbrinjavanju namirnica u privatnoj robnoj marci.

Lidl Hrvatska planira postati tržišni lider u kontekstu društvene održivosti poslovanja te optimizirati procese s pozitivnim učinkom kako na kupce i okoliš, tako i na globalnu uspješnost tvrtke.

Lidlov je strateški cilj do 2025. smanjiti upotrebu plastike za najmanje 20%. Prva konkretna mjera koju planira provesti jest ukidanje plastičnih artikala za jednokratnu uporabu do kraja 2019. te ih postupno zamijeniti reciklabilnim artiklima, s ciljem očuvanja okoliša. Osim ekološke komponente, redukcijom ambalaže dobavljači koriste manje materijala, čime proizvod postaje cjenovno dostupniji kupcima.

Lidl Hrvatska dosad je poduzeo niz aktivnosti u ovom smjeru, pa tako svjesno ne koristi vanjsku ambalažu kod većine kozmetike, ali i neprestano povećava udio rinfuznih (nezapakiranih) proizvoda na voću, povrću i pekari, smanjujući na taj način korištenje ambalažnog materijala. Nadalje, Lidl iznimno pomnim planiranjem optimizira proces isporuke i prodaje robe, čime se sprječava bacanje hrane., prvenstveno voća i povrća te hlađenih proizvoda.

Datum objave: 20.11.2018., 9:19