Izgleda kao staklo, a ustvari je PET!

Švicarska tvrtka Sidel, specijalizirana za proizvodnju PET ambalaže za tekuće proizvode, nedavno je na tržište plasirala prvu laganu PET bocu za pivo koja podnosi pasterizaciju te ima dno koje nije u obliku cvijeta kao ostale PET boce.

Inovativna bočica također podržava i krunski zatvarač koji zajedno s dnom koje nije u obliku cvijeta boci daje izgled kao da je od stakla, ali sa svim prednostima PET-a, što također uključuje lagana i povećana mehanička svojstava PET-a. Naime, u Sidelu ističu da nova boca teži samo 28 g, što je 86 % manje od prosječne ekvivalentne staklene boce.

Prema raspoloživim podacima, trenutačno se u svijetu godišnje proda oko pet milijardi PET boca piva, što je oko 2 % ukupnog globalnog tržišta, te je uz staklo i limenke najčešće korišteni materijal. I mnogi drugi proizvodi, prije svega hrane i pića, prešli su u prošlosti na PET ambalažu, uključujući ambalažu za sokove, vodu, gazirana bezalkoholna pića, maslinova ulja, umake i sl. To i ne čudi s obzirom na sigurnost, čvrstoću, fleksibilnost, manju težinu, reciklabilnost i praktičnost.
Kako bi i proizvođači i potrošači piva lakše prihvatili tu promjenu, Sidel je osmislio PET bocu s ravnim dnom, koje se tradicionalno nalazi na staklenim bocama piva, te s krunskim čepom, što boci daje "stakleni" izgled, ali je ustvari PET.
"Želimo pomoći proizvođačima piva da iskoriste fleksibilnost, manju težinu, održivost i niže troškove koje nudi PET, proizvodeći bocu koja će privlačiti nove generacije potrošača piva koji žele da im pića budu u ambalaži koja je održivija, prikladnija i user-friendly", istaknuo je Christophe Bunel, voditelj ambalaže u Sidelu.

"Za mnoge potrošače dno u obliku cvijeta znači poveznicu s drugim kategorijama proizvoda, kao što su gazirana bezalkoholna pića ili voda, i stoga, kad bi se pojavilo na boci piva, moglo bi negativno utjecati na percepciju brenda. No potrošači postaju sve svjesniji prednosti PET-a te ga doživljavaju kao materijal poželjan za pakiranje hrane i pića. Dakle, kako bismo pomogli i proizvođačima i potrošačima da što lakše osvijeste taj prijelaz, cilj nam je bio napraviti bocu koja je izgleda poput stakla, ali ima sve benefite PET-a", dodaje Bunel.
Datum objave: 7.7.2014., 13:47