Bruketa&Žinić OM sada su Bruketa&Žinić&Grey


Zagrebačka agencija postaje Brand, product & retail design hub te Digital shopper hub za globalnu mrežu Grey grupe
Grey grupa, dio najveće svjetske grupacije za komunikacijske usluge WPP, dovršila je akviziciju većinskog udjela u agenciji Bruketa&Žinić OM kao i 50% udjela u njezinoj sestrinskoj agenciji Brigada. Agencijama se sada pripaja Grey Zagreb kako bi se formirala agencija Bruketa&Žinić&Grey.
Upravljački tim čine Davor Bruketa i Nikola Žinić, oboje kopredsjedatelji i glavni kreativni direktori, zatim izvršni kreativni direktor Siniša Waldinger, direktor Brigade Damjan Geber i direktor Greya Adriatics Nikola Bubanj.
Pod novim imenom agencija će djelovati kao dio globalne Grey mreže. Investicija je ovo koja jača Greyev položaj u Adriatic regiji i omogućava agenciji korištenje ključnih kompetencija B&Ž-a kroz svoju europsku mrežu.
Bruketa&Žinić&Grey postat će jedna od tri Greyeve dizajn središnjice u Europi, uz nagrađivani KW43 u Düsseldorfu i Brand Union, dio INGO-a u Stockholmu.
“Ova će suradnja omogućiti i bolje usluge za naše partnere u Hrvatskoj i regiji jer ćemo moći povezati kreativnost naših timova sa saznanjima i tehnologijom koje nam pruža globalna Grey mreža. Gotovo svi naši klijenti traže načine kako izvoziti svoje proizvode i usluge. Od sada ćemo biti bolja potpora u njihovim ambicijama bez obzira bavili se oni turizmom, prehranom ili inovativnim digitalnim proizvodima”, kaže Nikola Žinić.
«Iznimno sam uzbuđen zbog prilika kojima će tim agencije Bruketa&Žinić&Grey doprinijeti našim sposobnostima i našoj vrijednosti za klijente u Grey mreži, kako u Europi, tako i šire.», rekao je Alain Groenendaal, predsjednik i glavni izvršni direktor Greya Europa.
Datum objave: 15.9.2017., 10:17