20 godina HURA-e


Od osnutka HURA-e prošlo je već dvadeset godina, a zadnje su četiri prošle uspješno u znaku predsjedništva Davora Brukete.

Iako je od dvadesetak tvrtki koje su prije točno dvadeset godina osnovale ovu vodeću strukovnu udrugu tržišnih komunikacija u Hrvatskoj danas u članstvu samo njih četiri, procjenjuje se da HURA-ine agencije članice danas zastupaju impresivnih 75 % ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. Naime, brojne su nove agencije u međuvremenu postale HURA-ine članice, a samo tijekom četiri posljednje godine HURA je ostvarila porast članstva od otprilike 60 %. Svojim su trudom tvrtke članice Udruge ostvarile prihode od izvoza u 2018. godini u iznosu od visokih 250 milijuna kuna. U odnosu na 2015. godinu, ostvaren je porast prihoda od izvoza od 65 %.
Dani komunikacija, najveći HURA-in projekt, ove su godine dobili nominaciju britanskog Association Excellence Awardsa za najbolji event na svijetu, što je samo jedna od potvrda njihova rasta – od 2015. do 2019. ostvarili su postotni porast prihoda od 176 % te je broj posjetitelja porastao za 150 %.

Uvelike je porastao i broj predavača – od njih 25 2015. godine broj se 2019. povećao za čak 65 %, zabilježivši porast od 160 %. Na Danima komunikacija mogli ste susresti neke od najvećih faca svjetske industrije, kao što su: Sir Martin Sorrell, koji je izgradio WPP; Brad Parscale, voditelj predsjedničke kampanje Donalda J. Trumpa; Peter Sunde, suosnivač The Pirate Baya; iPhoneova Siri; Jayanta Jenkins, globalni izvršni kreativni direktor HP-a i bivši globalni kreativni direktor Twittera te mnogi drugi.

Jedan je od većih HURA-inih projekata i HOWtoWOW akademija, koja u radioničkom formatu objedinjuje širok spektar tema korisnih i zanimljivih svima iz komunikacijske industrije. U posljednje 4 godine na HOWtoWOW akademiji sudjelovalo je 2200 polaznika, od čega je HURA-inim članicama podijeljeno 700 besplatnih kotizacija.

Brojne aktivnosti HURA-e, kao i njezinih članica, svakodnevno su medijski popraćene, o čemu govori i činjenica da je tijekom posljednje četiri godine HURA objavila 107 medijskih priopćenja, a broj medijskih objava dosegao je 3500. Drastično je porastao i broj HURA-inih projekata, čime se HURA-in tim tijekom posljednje četiri godine povećao od jednog na čak sedam zaposlenika, koji poručuju da planiraju i dalje davati sve od sebe kako bi svako novo izdanje projekata Udruge bilo bolje od prethodnoga.

Datum objave: 11.1.2020., 18:25