« Povratak na sadržaj Broj 4 | Godina 2012

Mislimo unaprijed – budimo uspješni!

Canonov program Essential Business Builder tiskarima olakšava planiranje za budućnost
Vođenje uspješne tiskare nije što je nekad bilo. Sve brži razvoj digitalne tehnologije i mogućnost kvalitetnog tiska u kratkom roku potaknuli su odmak od klasičnog litografskog tiska. Zbog sve jače konkurencije i sve manjih marži neke tvrtke nisu uspjele opstati. Canon tvrtkama može olakšati pretvaranje izazova u prilike, što je nužno za uspješno poslovanje.

Promjene na tržištu
Internet mijenja odnos klijenata i tiska, i glede načina na koji se kupuju tiskarske usluge i glede njihova uklapanja u komunikacijske procese. Zbog toga davatelji tiskarskih usluga moraju pronaći način da povećaju prihode ponudom usluga web-tiska i drugih usluga digitalnog izdavaštva kojima će dopuniti svoju postojeću ponudu.
Mijenjaju se korisnici tiskarskih usluga i način kupnje tih usluga, pa se davatelji tiskarskih usluga moraju prilagoditi kako bi opstali na tržištu. Procjenjuje se da će ove godine pedeset posto ukupne količine tiskarskih usluga biti naručeno putem interneta, a kako raste potražnja korisnika tiskarskih usluga za naručivanjem putem interneta, tako sve veći broj davatelja tiskarskih usluga – kako internih, tako i komercijalnih – nudi usluge web-tiska. Tržišni udio web-tiska diljem Europe sada iznosi 26 posto, pri čemu je takav način rada najzastupljeniji u sjevernoj Europi, a 27 europskih davatelja tiskarskih usluga namjerava tijekom sljedeće dvije godine uložiti u web-tisak (izvor: izvješće o izgledima za ulaganje u programsku opremu u Europi European Software Investment Outlook za 2012., InfoTrends, 2012.).
U zadnjem Canonovu izvješću Insight Report (The Bigger Picture – Your customers’ view on the value of print, Canon, 2012.) utvrđeno je da se trenutačno 21 posto ispitanika služi web-tiskom za kupnju tiskarskih usluga, a 16 posto razmišlja o tome. Ispitanici su kao prednosti takvog načina poslovanja naveli brzinu, ekonomičnost, jednostavnost korištenja i jednostavnost prilagodbe, pri čemu je opći dojam bio da je web-tisak najprikladniji za manje serije koje brzo prolaze cijeli proizvodni proces te za prilagođene materijale.
I dok neki davatelji tiskarskih usluga zaostaju u uvođenju web-tiska, oni koji takva rješenja koriste već niz godina uskoro bi mogli prijeći na sljedeću razinu. Sve raširenija upotreba tablet računala i pametnih telefona te sve izraženija nadmoć cloud tehnologija vjerojatno će tijekom sljedećih pet godina preobraziti tržište web-tiska jer će sve više klijenata zahtijevati usluge utemeljene na mobilnim aplikacijama i cloudu.

Canonov Essential Business Builder Program
Kao dodatak svojim vrhunskim profesionalnim ispisnim rješenjima, Canon je razvio hvaljeni program Essential Business Builder Program (EBBP), kojim se tiskarima želi ponuditi vrhunski paket alata i edukativnih radionica te cijenom pristupačni stručni savjeti osmišljeni za povećanje uspjeha poslovanja. Spajanjem svojih postojećih stručnih znanja sa znanjem i vještinama koje im može ponuditi Essential Business Builder Program, davatelji tiskarskih usluga mogu se s novom vjerom suočiti s budućnošću.
EBBP davateljima tiskarskih usluga može ponuditi podršku u poslovanju, temeljito poznavanje tiskarske industrije i znanje o tržištu potrebno za uspješnu integraciju usluga web-tiska, uključujući edukativne radionice o ulaganju u rješenja za web-tisak i njihovoj implementaciji. U okviru programa Essential Business Builder Mentoring Program etablirana mreža neovisnih poslovnih savjetnika diljem Europe davateljima tiskarskih usluga olakšava planiranje neophodnih strateških promjena u marketingu, prodaji i poslovanju te pruža podršku pri njihovoj implementaciji.

Povećanje vrijednosti inicijativa za poslovni razvoj
U tom se programu ističu pametno osmišljeni moduli koji nude praktične načine za povećanje prihoda, poboljšanje produktivnosti i poticanje inovativnih zamisli putem interaktivnih radionica i individualnih savjetovanja. Canonov program EBBP u potpunosti je prilagodljiv i pripremljen za potrebe pojedinih tržišta te, zahvaljujući tome, predstavlja jedinstven paket koji će tvrtkama olakšati svaki korak na njihovu putu do profita, još jednoj Canonovoj inicijativi koja tiskarima olakšava učinkovit razvoj poslovanja.
U ispitivanju Insight Report – Smjerovi razvoja digitalnog tiska, koje je naručio Canon, utvrđeno je da 87 posto tiskara od dobavljača očekuje podršku ili smjernice vezane uz razvoj poslovanja, a Canonov je trajni cilj ponuditi stvarnu dodanu vrijednost u tom području. Uzimajući u obzir ograničeno vrijeme i financijska sredstva dostupna tiskarama u trenutačnom gospodarskom okruženju, Canon tijesno surađuje sa svojim klijentima te im nudi savjete i alate koji omogućuju održanje profitabilnosti tiskarskog poslovanja.
Canonov Essential Business Builder Program klijentima služi kao paket podrške i savjetodavnih usluga u obliku informativnih vodiča i jednodnevnih grupnih radionica. Radionice vode neovisni savjetnici koji module prilagođavaju tržištu zemlje u kojoj se održavaju. Klijentima koji žele napredniju, individualiziranu podršku Canon nudi mogućnost tijesne suradnje sa savjetnicima na konkretnim problemima.

Što treba uzeti u obzir?

Utvrdite što vam najbolje odgovara.Vaše rješenje za web-tisak mora odgovarati vašem poslovanju i ispunjavati potrebe vaših klijenata. Dok velikim tvrtkama koje raspolažu potrebnom infrastrukturom mogu odgovarati interno hostirani sustavi, za neke davatelje tiskarskih usluga bolji će odabir možda biti softver kao usluga (Software as a Service, SaaS). Takva rješenja davateljima tiskarskih usluga omogućuju prepuštanje stvaranja aplikacije, održavanja, tehničke podrške, nadogradnji i hostiranja vanjskim izvođačima, čime se smanjuju troškovi te omogućuje ponuda aplikacija i usluga za web-tisak bez velikog ulaganja vremena i novca.

Analizirajte svoj poslovni plan. Morate biti svjesni da ne možete jednostavno implementirati rješenje za web-tisak i očekivati da će vam se poslovanje preobraziti samo od sebe. Sama činjenica da imate rješenje neće biti dovoljna za konkretno povećanje profita i poboljšanje performansi – otpočetka morate imati jasan plan o tome kako ćete koristiti programsku opremu da biste to postigli, što pak može imati bitan utjecaj na vrstu odabranog rješenja.

Prodajte uslugu web-tiska. Važno je prepoznati odgovarajuća tržišta i ugraditi ponudu web-tiska u marketinšku strategiju. Ako klijentima ne kažete za rješenje i ne pokažete im njegovu vrijednost, postojeći ga klijenti neće koristiti, a potencijalne neće privući.

Prepoznajte prave klijente. Mnogi davatelji tiskarskih usluga implementaciju rješenja za web-tisak započinju od najvećih klijenata, što ne mora uvijek biti najbolja odluka. Možda bi bilo bolje rješenje za web-tisak u početku ponuditi klijentima čije je potrebe lako ispuniti te za koje će prednost jednostavnog naručivanja i produkcije biti najveća.

Izvor: Canon CEE GmbH, predstavništvo u RH
 

Institut Infoblic

Elektroničko izdanje

Više...

 

PARTNERI: