« Povratak na sadržaj Broj 1 | Godina 2008

La Hulpe – novi dom za Kodak / La Hulpe – New Home for Kodak (B. Wesström)

Na svečanosti u La Hulpeu povodom otvorenja novog sjedišta tvrtke Kodak razgovarali smo s glavnim izvršnim direktorom grupacije za grafičke komunikacije (GCG) za regiju Europe, Bliskog Istoka i Afrike, Björnom Wesströmom, koji strategiju Kodaka sažima u tri jednostavne rečenice: biti dobavljač digitalnih proizvoda na svim tržištima na kojima je Kodak prisutan, kupcima pružiti izvrsnost kvalitete proizvoda te udovoljiti njihovim potrebama danas i sutra.

Kako bi se dobili bolji prostori za kupce i zaposlenike, sjedište Kodakove grupacije za grafičku komunikaciju za regiju Europe, Bliskoga Istoka i Afrike (EMEA) preseljeno je u La Hulpe, blizu prijašnjeg sjedišta, Waterlooa. Tim je povodom tvrtka Grafik.net d.o.o. iz Hrvatske organizirala posjet i nazočnost svečanom otvorenju tog modernog zdanja za svoje poslovne partnere, sadašnje i buduće korisnike Kodakovih rješenja za grafičku i ambalažnu industriju.
Uz besprijekornu organizaciju i pažnju Grafik.netovih djelatnika, na čelu s direktorom Krešom Culjkom, 24 stručnjaka iz BiH, Makedonije i Hrvatske proveli su ugodne i profesionalno vrlo korisne trenutke u novim prostorima demonstracijskog, informativnog i trening centra Kodaka u Briselu.
Novi prostori smješteni su na idealnoj lokaciji, s izvrsnim vezama u smislu transporta po cijeloj Belgiji, te vezama s međunarodnim zračnim lukama i autobusnim terminalima, a pedeset posto su veći od onih u Waterloou.
Preseljenjem, u novom se centru demonstrira i cijela lepeza Kodakovih rješenja, od onih najosnovnijih, do većih i složenijih. Preseljenje u La Hulpe znači i da svi zaposlenici, koji su prije radili na različitim mjestima u Belgiji, sada rade u jednome centru, a moderna IT infrastruktura i uredi dizajnirani posebno za njihove potrebe, osiguravaju vrlo ugodno radno okruženje.
Posjetiteljima iz Hrvatske dobrodošlicu je poželio glavni izvršni direktor Kodakove grupacije za grafičke komunikacije za regiju Europe, Bliskog Istoka i Afrike, Björn Wesström. U ekskluzivnom intervjuu za naš časopis Wesström je iznio naglaske o djelovanju te multinacionalne kompanije.

Predstavite Kodak danas.

Kodak je tvrtka od 10,7 milijardi dolara, zastupljena u svim dijelovima svijeta. Fokusirana je u tri glavne grupacije: Grupacija za proizvodnju filmova (FPG), Grupacija za digitalne potrošačke proizvode (CDG) i Grupacija za grafičke komunikacije (GCG). Strateški cilj Kodaka je različita tržišta opskrbljivati digitalnim proizvodima te u svim grafičkim segmentima osigurati cjelovita rješenja. Nakon razdoblja tranzicije od tri godine, naš TOP 3 su: biti dobavljač digitalnih proizvoda na svim tržištima na kojima je Kodak prisutan, našim kupcima pružiti izvrsnost u smislu kvalitete proizvoda te udovoljiti svim njihovim potrebama, danas i sutra.

Što je suštinska djelatnost svake od Kodakovih grupacija?

Grupacija za grafičku komunikaciju dobavlja proizvode, hardver i potrošni materijal, odnosno opremu za digitalni tisak, CtP te ploče za grafičku industriju i kombinira te proizvode s učinkovitim radnim tijekom. Grupacija za digitalne potrošačke proizvode proizvodi i prodaje digitalne strojeve, uređaje i opremu te digitalne fotoaparate, pisače i potrošni materijal kupcima u cijelome svijetu.
Grupacija za proizvodnju filmova prodaje filmske vrpce za industriju dugometražnih filmova. Većina filmova stvorenih u Hollywoodu snima se na Kodakovim filmskim vrpcama. Iako je i u ovome području prisutna digitalna evolucija, filmske se vrpce i dalje mnogo koriste.

Na koje se tržišne segmente Kodak fokusira?

Kodak se uglavnom fokusira na grafičku industriju, potrošačko digitalno tržište i industriju dugometražnih filmova. To podrazumijeva cjelovita rješenja, odnosno ponudu proizvoda, strojeva i uređaja te radni tijek od kupca, tj. klijenta do konačnog otisnutog materijala u svim segmentima i aplikacijama.
Vrlo značajne aktivnosti su i instalacija opreme, strojeva i uređaja, servis i nadgradnja te općenito, jaka organizacija u smislu podrške našim kupcima kako bi se zaustavljanje proizvodnje svelo na najmanju moguću mjeru.

Imate li neku posebnu poruku za naše čitatelje, stručnjake iz grafičke industrije i industrije tiska?

Kodakov moto na Drupi 2008 je "Tisak je snažan", što znači da je tisak jedan od najsnažnijih alata za komunikaciju s tržištem. Moj savjet tiskarima bio bi da razmisle o tome kako uz tisak visoke kvalitete, mogu pružiti uslugu kupcu s drugim, sinergijskim proizvodima i uslugama. Moja glavna poruka je "Dođite na Drupu i posjetite Kodakov štand. Upotrijebite maštu u proizvodnji tiskanog materijala kako biste udovoljili potrebama vaših kupaca i kako biste unaprijedili i proširili poslovanje kroz saznanja o tome što Kodak može ponuditi u budućnosti". Također, tiskarima bih poručio da o tisku ne misle na tradicionalan način, nego da se zapitaju što još kao tiskari mogu ponuditi svojim klijentima.

Priredila: Drena Milijević

B. Wesström

 

Institut Infoblic

Elektroničko izdanje

Više...

 

PARTNERI: