« Povratak na sadržaj Broj 2 | Godina 2017

Na sajam po nove ideje

Ovogodišnje izdanje sajma Eurasia Packaging predstavit će najnovija dostignuća vezana uz proizvode od ambalaže, strojeve za proizvodnju i tisak ambalaže te opremu za proizvodnju i preradu hrane. Na sajmu će od 25. do 28. listopada svoja rješenja pokazati 1150 izlagača iz 40 zemalja.
Ambalažna industrija jedan je od najvažnijih pokretača turskog izvoza, a sudeći po rezultatima punom parom ide prema naprijed. Vodeće turske tvrtke iz sektora ambalaže bore se za povećanje udjela na svjetskim tržištima te za ulazak na nova pa s velikim očekivanjima odbrojavaju dane do 23. izdanja sajma Eurasia Packaging, jednog od najvećih regionalnih okupljanja koje donosi pregled inovativnih ambalažnih rješenja za prehrambenu i neprehrambenu industriju.
Prednosti turskog sektora ambalaže:
• posluje prema svjetskim standardima
• fleksibilnost
• nudi konkurentnije troškove u usporedbi s drugim zemljama
• ima kapaciteta za brzu proizvodnju
• proizvodi su u skladu sa zahtjevima i očekivanjima kupaca.
Prošlogodišnje izdanje, koje su organizirali Reed Tüyap sajmovi uz potporu turskog Udruženja proizvođača ambalaže (ASD), privuklo je 1114 izlagača i predstavnika tvrtki iz 37 zemalja svijeta. Svi su oni svjesni značajne pozicije koju turska ambalažna industrija ima na europskom tržištu i to prije svega zahvaljujući kvaliteti, brzini, cijeni i logističkoj poziciji. Prošlogodišnje izdanje sajma, uz ASD, podržali su i tursko Udruženje proizvođača strojeva za proizvodnju ambalaže (AMD), Udruženje proizvođača etiketa (ESD), Udruženje proizvođača kartonske ambalaže (KASAD), Udruženje proizvođača metalne ambalaže (MASD), Udruženje proizvođača valovitog kartona (OMÜD) i Udruženje proizvođača krute plastike (SEPA).

Okupljanje stručnjaka iz cijelog svijeta

Sajam, koji će na 110 tisuća m2 okupiti stručnjake iz svih segmenata ambalažne industrije, očekuje posjetitelje iz 95 zemalja svijeta. Maroko i Nigerija bit će ovogodišnje počasne zemlje sudionice kao dio kontinuiranih inozemnih aktivnosti. Uz marokanske i nigerijske stručnjake, očekuje se i dolazak sudionika i stručnjaka s Balkana, Bliskog istoka, Afrike i Kavkaza. Zahvaljujući suradnji sa sajmom Interpack, očekuje se i znatno veći broj europskih posjetitelja.
Raste značaj usko specijaliziranih sajmova
Printpack, posebni dio sajma posvećen tehnologijama tiska ambalaže, papira, kartona i valovite ljepenke, koji je pokrenut upravo zbog isticanja važnosti tiska ambalaže te kako bi se čim bolje zadovoljile potrebe klijenta kada je riječ o ulaganjima, sve više postaja značajna platforma koja okuplja proizvođače i korisnike.
Drinktech Eurasia, dio sajma posvećen tehnologijama proizvodnje pića i tekućih prehrambenih proizvoda, sudionicima donosi priliku da se upoznaju s najnovijim tehnologijama veznim uz punjenje, pakiranje i sterilizaciju.
Eurasia Packaging, uz Printpack i Drinktech, donosi i sajmove Food-Tech Eurasia te Sweettech Chocolate, sajam posvećen strojevima, opremi i tehnologijama vezanim uz proizvodnju čokolade, slastica, keksa, sušenog voća i oraščića. Posebni odjeljak imat će i Dairytech namijenjen tehnologijama proizvodnje mlijeka i mliječnih proizvoda te Cold Chain, posvećen skladištenju, hlađenju i logistici.
Prvi put ove godine dio sajma bit će posvećen pitanjima vezanim uz sigurnost i zdravstvenu ispravnost hrane te kontrolu kvalitete, stoga organizatori očekuju da će i Food Safety privući značajan broj posjetitelja. (Ž.L.)
 

Institut Infoblic

Elektroničko izdanje

Više...

 

PARTNERI: