« Povratak na sadržaj Broj 3 | Godina 2012

Na potpunoj usluzi kupcu

Tijekom protekle Drupe, Bobst je brojem posjetitelja potvrdio da su planovi za razvoj opreme i servisa, uključujući i opremu za digitalni tisak i doradu, na pravom tragu da odgovore na proizvodne izazove koje kupci očekuju u budućnosti.
Emilio Corti, direktor Bobstova Odjela prodaje dorade iz arka istaknuo je da je protekla Drupa za tu tvrtku bila veliki uspjeh. Predstavljena je vrhunska tehnologija za štancanje, zlatotisak te za lijepljenje, uz nove servisne pakete. Reakcija kupaca je bila odlična, što se odrazilo na brojne ostvarene narudžbe. Mogućnost razgovora s korisnicima Bobstove opreme, njihova očekivanja u pogledu kvalitete, produktivnosti i raspoloživosti stroja, bili su najvažniji dio sudjelovanja na sajmu, a dobivene informacije proslijeđene su u Bobstov istraživački i razvojni odjel. U isto vrijeme, potvrđeno je da su programi koje Bobst razvija sukladni njihovim očekivanjima, a konačno je dobiveno zeleno svjetlo i za konvencionalnu i za digitalnu opremu.
Predstavljena široka paleta inovacija
• nova verzija Expertcut 106 PER ravne štance, koja koristi inteligentan sustav, stvarajući dodatno vrijeme za proizvodnju sa sustavom kojim se povećava vijek trajanja alata
• najava potpuno novog, većeg formata zlatotiska, Expertfoil 142, koji je jedini format za zlatotisak u tzv. B0 formatu (format VI)
• novi sustav za ljepilice kojim se smanjuje otpad i povećava kvaliteta konačnog proizvoda, uključujući SPEEDWAVE GT, koji povećava brzinu kutija za automatsko dno, ACCUBRAILLE GT za Brailleovo pismo u liniji za najviše osam linija na sva četiri panela, i, na kraju ACCUCHECK, koji kontrolira svaki prirez u proizvodnji.
Prije sajma Bobst je najavio namjeru da podijeli s kupcima svoja iskustva iz studije o digitalnom tisku u ambalaži. Emilio Corti ističe: “Prikazali smo mnogim kupcima rezultate studije o digitalnom tisku i dobili pozitivne odgovore. Smatraju da smo na pravom tragu i da su rješenja koja razvijamo upravo ono što trebaju u budućnosti. Obvezali smo se predstaviti naš prvi koncept digitalnog stroja na ‘Open House’, koji će se održati u drugoj polovici sljedeće godine. To neće biti samo oprema za digitalni tisak, nego i za doradu u digitalnom tisku”.

Velik dio posjetitelja Bobstovog štanda predstavljali su tiskari iz rastućih tržišta (jedan od četiri posjetitelja bio je iz BRIC zemalja - Brazil, Rusija, Indija, Kina). Corti kaže da tehnološki razvoj predstavljen na sajmu odgovara potrebama Bobstovih kupaca posebno na tim rastućim tržištima, gdje postoji jasan trend prema visokoj kvaliteti ambalaže. “Usprkos problemima u svjetskoj ekonomiji, dvije trećine kupaca je imalo projekte o kojima su željeli raspravljati s nama, i iz tih su razgovora proizašle narudžbe”, naglašava Corti.

Servis za zadovoljnog kupca
Uz predstavljanje nove opreme, Bobst je na Drupi predstavio i nove servisne usluge - novi daljinski servis aplikacija Mobile Portal za nadgledanje strojeva korištenjem smart telefona i tableta, kao i Boost my Bobst program koji nudi web-portal za korisnike koji žele dograditi strojeve starije generacije. Posjetitelji sajma zaista su cijenili naš pristup servisu, naglasio je Corti, dodajući da su doista željeli čuti o problemima s kojima se kupci susreću. Bobst je tako još jednom potvrdio status referentnog dobavljača kada je u pitanju servis.

Priredio: Ivica Šebalj, Bobst Central Europe s. r. o.
 

Institut Infoblic

Elektroničko izdanje

Više...

 

PARTNERI: