« Povratak na sadržaj Broj 2 | Godina 2010

Vegeta marinade – novitet iz Podravke

Osluškujući potrebe potrošača i prateći trendove na tržištu, Podravka je odlučila svima koji uživaju u roštiljanju, druženju i dijeljenju kulinarskog doživljaja, prihvaćaju novitete i cijene odličan okus pripremljenih jela, ponuditi nove proizvode – marinade u bočici.
Marinade su aromatične tekućine u kojima se namirnice prožimaju mirisima i okusima aromatičnog bilja, začina, ulja i octa. Svaki sastojak ima točno zadanu funkciju: ulje čuva prirodan okus i vlažnost hrane, kiseline (ocat ili limunov sok) omekšavaju i otvaraju pore mesa kako bi okusi marinade prodrli dublje, a začini daju svakom mariniranom jelu jedinstven okus.

Kod klasičnog mariniranja potrebno je pravovremeno planiranje i višesatno stajanje namirnica u marinadi kako bi postale mekane i sočne, a s Vegetinim marinadama mariniranje postaje brzo i jednostavno. Zbog idealnog sastava i omjera svih tradicionalnih sastojaka, Vegeta marinade brzo prodiru u namirnice i postižu isti učinak u kratkom vremenu. Uz brzo i jednostavno mariniranje, one omekšavaju namirnice, čine ih sočnijima i sprječavaju isušivanje, posebice pri grilanju i pečenju na tavi te na kraju daju izvrstan okus jelu.

Iz Vegetine kuhinje stižu čak četiri različite marinade, prilagođene svačijem loncu, tanjuru, grilu i kulinarskom senzibilitetu. To su Mediteranska, Univerzalna, Pikantna i Marinada s češnjakom.

Univerzalna marinada svojom će kombinacijom sušenih začina i povrća dati odličan i umjeren okus jelima od mesa i ribe, gulašima, paprikašima i varivima s povrćem. Marinada s češnjakom svojom odličnom kombinacijom sušenog češnjaka, bijelog vina, vinskog octa, senfa, sušenog povrća i začina namijenjena je onima koji vole odmjeren i aromatičan okus češnjaka. Pikantna marinada na vrlo jednostavan način omogućava da jela od mesa, ribe, gulaši, paprikaši, variva s povrćem i druga jela poprime fin pikantan okus i dozu ljutine. Mariniranjem mesa (piletine, svinjetine i junetine), ribe i morskih plodova mediteranskom marinadom, jela će se prožeti autentičnom mediteranskom “notom”, mirisima i okusima mediteranskoga začinskog bilja. Sadržaj jedne bočice od 300 g dovoljan je za 1,5 kg mesa ili ribe, a upotreba je jednostavna: bočica se treba protresti prije otvaranja, marinadom se prelije meso, riba ili povrće, ostavi 30 minuta ili dulje za intenzivniji okus i potom se priprema nastavlja na željeni način.

Po svemu inovativni proizvodi su superiorne kvalitete i potpuno bez konzervansa, bez dodatnih pojačivača okusa i bez dodanih aroma, a na tržište dolaze u atraktivnoj ambalaži.


Atraktivna ambalaža za atraktivan proizvod

Polazište je bila bezbojna staklenka volumena 300 ml. Staklo, osim što je u potpunosti prirodan materijal, moguće je i u potpunosti reciklirati neograničeni broj puta ili ponovno upotrijebiti. Staklena ambalaža je nepropusna, čuva i štiti sadržaj, arome te se može lako reciklirati.

Marinade pakirane u staklenke zatvorene su Twist-Off poklopcem TO 43 bez klika tamnoplave boje, koja je u skladu s ostatkom dizajnerskog rješenja ambalaže. Budući da bezbojna staklena ambalaža propušta svjetlost, staklenka je sleeveirana kako zbog vizualnosti, tako i zbog same zaštite proizvoda. Izveden je full body sleeve, čime je osigurano sigurnosno zatvaranje proizvoda. Za materijal izrade sleevea je odabran polivinilklorid, dok je tisak izveden u osam boja tehnikom UV flekso. Za sva četiri okusa koristi se drugačija boja lentice, čime se postiže jasna distinkcija između okusa (zelena=mediteranska, svijetloplava= univerzalna, crvena=pikantna, ljubi­časta= češnjak), dok preostali vizualni identitet jasno upućuje na povezanost proizvoda iz palete Vegeta marinada. Strojno nanesena perforacija na sleeveu dopušta otkidanje sleevea na samom grlu staklenke, kako bi se potrošaču omogućilo otvaranje proizvoda, tj. poklopca, dok ostatak sleevea istodobno ostaje na cijeloj staklenci pružajući potrošaču sve informacije o proizvodu, štiteći ga i dalje od utjecaja svjetlosti.

Staklenke Vegeta marinada 300 g pakirane su na podloške s povišenim stranicama po osam komada. Zbog uvjeta transporta i same manipulacije gotovom robom na prodajnim mjestima povećanom visinom podloška osigurala se poboljšana stabilnost samog proizvoda. Prednji izrez na podlošku je spušten kako bi se jasno vidio naziv proizvoda te kupcu pružile sve potrebne informacije već na prvi pogled.

Očito se, osim o kulinarskom doživljaju pod motom “S Vegetom se bolje jede”, kod razvoja novog proizvoda pod brandom Vegeta uvelike razmišljalo i o ambalaži, njenoj funkcionalnosti, atraktivnosti te o njenom zbrinjavanju nakon upotrebe.

Priredili: Ksenija Košutić, Marketing i Siniša Sabolić, Dizajn i ambalaža Podravka d.d., Koprivnica
 

Institut Infoblic

Elektroničko izdanje

Više...

 

PARTNERI: