« Povratak na sadržaj Broj 3 | Godina 2009

Lero instant napitci - po mjeri moderna čovjeka

Ukorak s vremenom

Istančani okusi napitaka od sada u modernoj i praktičnoj ambalaži struku oduševljavaju sofisticiranom tehnologijom, a potrošača osvježenjem i praktičnošću.

Živite li dinamično, volite li uzbuđenja i iskušavanje novih stvari? Tada će vas novo piće doista oduševiti. Lero instant napitak je doza zadovoljstva i vitamina za savladavanje svakodnevnih napora i uzbuđenja. Ukorak s vremenom, namijenjen je, prije svega, studentima, đacima i zaposlenim ljudima, ali i svima koji žive dinamično, skloni su iskušavanju novih stvari i osjećaju se mladima. Upakirana u praktične pojedinačne vrećice od 15 g i 20 g, uvijek nadohvat ruke, u džepu ili torbi, Lero instant zrnca potrebna za 2 dcl bezgraničnog osvježenja, instant su doza vitamina. Praktično rješenje je dovoljno otvoriti, sadržaj vrećice istresti u čašu i promiješati.
Volite okus naranče? Nema vam do limuna? Ultramoderna brusnica vaš je prvi i “naj” odabir? Lero instant napitci dolaze upravo u tim najpopularnijim okusima. Osvježavajući su, a pri tome dopunjuju 50 posto preporučene dnevne količine dodatnih vitamina. Za Lero instant napitcima posegnite uvijek kada trebate instant razonodu, napuniti baterije, akciju i uzbuđenje. Praktična ambalaža omogućava pripremu napitka i njegovu konzumaciju kada god poželite: na poslu, fakultetu, u školi, treningu, pikniku, tulumu, vlaku; dok se rolate, izležavate na suncu ili igrate picigin.
Zabavno, drsko, prodorno, ono koje ima moć, vragolasto i šarmantno; utjelovljenja su Lero duha i joie de vivrea. Za dobro raspoloženje, positive attitude, kreativan predah, nadahnjujuću stanku, uspješan dan ili jednostavno zato što su tako dobri. Uz pomoć u tren oka načinjenog Lero instant napitka, ukradite trenutak samo za sebe!

Stick s dva zareza i zatvarač na vrhu
Dizajn Lerovite ostvaren je zajedničkom suradnjom Podravkine službe Dizajn i ambalaža, Marketinga pića te dizajnerske kuće Pikant marketing iz Koprivnice. Tehnika tiska kojom je otisnuta ambalaža je bakrotisak; za stick okus limuna tisak je izveden u pet boja, a za okus brusnice i naranče u šest boja. Materijal ambalaže čini polietilen-tereftalat, aluminij i polietilen.
U proizvodnji Lerovite primijenjen je poseban tehnološki postupak pakiranja proizvoda vertikalnom višerednom pakericom u stick od savitljivog višeslojnog ambalažnog materijala. Riječ je o sticku s dva zareza radi lakšeg otvaranja. Prvi se nalazi na dvostrukom spoju folije i apliciran je prije samog formiranja sticka. Drugi zarez se nanosi u istoj visini neposredno nakon punjenja sticka, a oba se nalaze ispod gornjeg vara. Stick ambalaža omogućava potrošaču jednostavnu i brzu pripremu 0,2 l osvježavajućeg napitka.
Atraktivnu ambalažu Lerovite možemo zamijetiti u novoj display kutiji. Sistemom perforacija omogućeno je jednostavno otvaranje kutije radi dodatnog izlaganja proizvoda (sticka).
Novost je također i pakiranje proizvoda horizontalnom pakericom u deltapack vrećicu sa zip zatvaračem. Praktičnost takvog pakiranja je u tome da vrećica ima mogućnost višekratnog otvaranja/zatvaranja zbog zipa apliciranog pri vrhu vrećice. Drugim riječima, vrećica se nakon prvog otvaranja jednostavno zatvara, čime se čuva svježina proizvoda do sljedeće upotrebe. Također treba istaknuti i mogućnost laganog i pravilnog isipanja sadržaja preko ruba vrećice, a njezin širok otvor omogućuje lagano uzimanje Lerovite velikom žlicom. Deltapack vrećica je samostojeća te ostaje takvom čak i kad u njoj ostane mala količina proizvoda. U komercijalnu transportnu kutiju potpuno automatizirano se pakira 10 deltapack vrećica na kojoj se aplicira transportna etiketa. Tako opremljen proizvod osigurava sljedivost u opskrbnom lancu.

Marketing poslovnog programa pića, Dizajn i ambalaža, Podravka d.d., Koprivnica
 

Institut Infoblic

Elektroničko izdanje

Više...

 

PARTNERI: