« Povratak na sadržaj Broj 3 | Godina 2007

Nedovoljno domaćih izlagača /Not Enough Croatian Exhibitors (Z. Ušurić)

Nakon Modernpaka, razgovarali smo sa Zoranom Ušurićem, voditeljem projekta, kako bismo saznali je li Velesajam, kao organizator i donositelj odluka, zadovoljan održanom sajamskom priredbom i te kako vidi Modernpak u budućnosti.

Sajam ambalaže i pakiranja Modernpak, ove godine održan u sklopu Jesenskog međunarodnog Zagrebačkog velesajma, nedavno je završio. Je li ispunio očekivanja?

Ovogodišnji Modernpak najvećim je dijelom ispunio očekivanja, vrlo smo zadovoljni odazivom izlagača iz inozemstva koji su ostvarili i dobre poslovne rezultate, no izostao je očekivani broj domaćih izlagača.

Odvojeno održavanje Modernpaka i Intergrafike, iako nije naišlo na odobravanje struke, ipak je provedeno. Što je bio motiv takve odluke Zagrebačkog velesajma?

Modernpak je sajam koji je svoj najveći uspjeh ostvario u okviru Jesenskog međunarodnog zagrebačkog velesajma. S obzirom da se nastoji Jesenskom sajmu vratiti odgovarajući značaj, ove su godine u taj termin vraćeni i najznačajniji projekti, a Modernpak je svakako jedan od njih.

Sad kad je Modernpak završio, možete li reći da je takav potez Velesajma bio ispravan?

Jesenski međunarodni zagrebački velesajam tradicionalno privlači velik broj poslovnih posjetitelja iz Hrvatske te iz šire regije, što je itekako dobrodošlo za poslovni sajam kakav je Modernpak. Izlagači na ovogodišnjem sajmu iskoristili su poslovnost predmetnog termina i poslovnim posjetiteljima uspješno predstavili svoju ponudu.

Jeste li zadovoljni posjećenošću Modernpaka ove godine? Je li jedan od motiva uklapanja tog sajma u Jesenski međunarodni Zagrebački velesajam bio i osigurati Modernpaku veću posjećenost? Je li to ostvareno?

Modernpak je definitivno imao značajno veću posjećenost nego što je to bilo u zajedničkom terminu s Intergrafikom, a to je i bio jedan od razloga uklapanja tog sajma u Jesenski međunarodni zagrebački velesajam.

Kakve su reakcije izlagača, jesu li zadovoljni izlaganjem na tom sajmu? Imate li podataka o dogovorenim poslovima?

Interesantno je da su najbolje poslovne rezultate na sajmu ostvarili izlagači iz inozemstva, među kojima su najzadovoljniji izlagači iz Nizozemske i Ukrajine.

Iz kojih zemalja, osim Turske koja je bila značajno zastupljena, dolaze izlagači?

Turska kolektivna izložba dominirala je u ino segmentu sajma, a tu su još kao direktni izlagači bile zastupljene i tvrtke iz Češke, Nizozemske i Ukrajine.

Što je bilo izloženo na Modernpaku, koje su tehnološke novosti bile prikazane?

Gotovo svi izlagači predstavili su novosti u svojim proizvodnim programima, ali nastup na sajmu bila je i prilika za susret sa starim, ali i novim poslovnim partnerima.

Zašto ni ove godine nije bilo Zlatne jabuke?

Zlatne jabuke nije bio iz razloga što većina izlagača nije pokazala interes za ocjenjivanje izloženih eksponata.

Po kojem su principu nagrađivani izlagači tj. izložbeni prostori? Tko su nagrađeni?

Nagrađeni su oni izlagači koji su, prema mišljenju stručne komisije, uložili najviše truda u svoj sajamski nastup. To su Belišće d.d., Pan-papirna industrija d.o.o., Stylplast d.o.o. i Vetropack Straža d.d.

Što Velesajam konkretno čini da bi poboljšao uvjete izlaganja?

Činjenica je da su infrastrukturni zahvati i osuvremenjivanje izložbenog prostora prioritet razvoja Zagrebačkog velesajma, no o tome treba odlučiti Grad Zagreb kao vlasnik Zagrebačkog velesajma. Zagrebački velesajam nastoji maksimalno kvalitetno organizirati sajamske projekte, uz maksimalan angažman svojih zaposlenika te optimalno korištenje postojećih sajamskih kapaciteta. (T. L.)

Z. Ušurić

 

Institut Infoblic

Elektroničko izdanje

Više...

 

PARTNERI: