« Povratak na sadržaj Broj 3 | Godina 2006

Novo ruho Jamnice i Jane/Jamnica’s and Jana’s New Image

Prirodna mineralna voda Jamnica Jamnice d.d. nedavno je tržištu predstavljena u novom ruhu, u novom i osvježenom vizualnom identitetu. Rezultat je to višemjesečne suradnje s njemačkim Interbrandom, vodećom europskom agencijom za branding i dizajn.

Redizajn Jamnice obuhvaća promjenu oblika boce i etiketa, čime je postignut skladan spoj tradicije i modernog dizajna. Novim elementima etikete Jamnica se nedvojbeno poziva na svoju bogatu povijest i tradiciju, ostvarujući istodobno i zahtjeve današnjih trendova u dizajnu. Moderni retro, reklo bi se.

JAMNICA

Od davne 1828. godine, kada su napunjene prve boce, pa sve do danas, sastav Jamničine mineralne vode ostao je nepromijenjen. Njezina postojanost i trajnost svjedoče o kvaliteti podzemnih izvora koje je priroda zaštitila od svakog onečišćenja. Jamnicu, osvježavajuće piće s blagotvornim učinkom na ljudsko zdravlje, krase jedinstvenost okusa, izbalansirani sastav minerala i prirodna gaziranost, što je čini nezaobilaznim dijelom gastronomskih užitaka.

Dobitnica je znaka Hrvatske kvalitete, a na sajmu voda Aqua Expo 2003. u Parizu osvojila je prestižnu nagradu EAUSCAR za najbolju gaziranu mineralnu vodu.

Jamnica je dobila i potpuno novu PET bocu, blago zelene boje. Slijedeći aktualne trendove na tržištu, Jamničina se etiketa tiska na transparentnoj polipropilenskoj foliji, u vrhunskoj tehnici bakrotiska. Novom vizualnom identitetu umnogome pridonosi i novi čep srebrne boje, dajući cijeloj boci premium izgled, kakav ona uistinu i zaslužuje.

Nepovratna staklena boca jedinstvenog je dizajna, karakteristične zelene boje, toliko svojstvene Jamnici kroz njezinu povijest i mineralnim gaziranim vodama općenito. Etiketa se tiska na metaliziranom papiru, u flekso tehnici. Treba istaknuti da je nepovratna boca od 0,33 svojevrsni pionir na hrvatskom tržištu. Novost je i navojni čep za lakše otvaranje i konzumiranje tog prirodnog blaga.

JANA

Nakon što je Jana u nekoliko godina prisutnosti na hrvatskom tržištu postala svojevrsni sinonim za izvorsku vodu, logičan je bio i njezin daljnji iskorak. Tržištu je tijekom lipnja predstavljena Jana u novim staklenim bocama, namijenjenim prije svega ugostiteljstvu. Dobitnica niza međunarodnih nagrada i priznanja za kvalitetu doista je to zaslužila. Dizajnerski pročišćene linije i prepoznatljivi elementi na etiketi odražavaju i Janine osnovne vrijednosti; čistoću, lakoću okusa i ljepotu prirodnog ambijenta iz kojeg dolazi. Prirodna izvorska voda Jana u staklenoj boci svojim dizajnom i minimalističkom prozračnošću predstavljat će pravi ukras na svakom stolu.

Posebno je atraktivan dizajn nove bočice od 0,33 l, kao prve izvorske vode na tržištu u tom volumenu. Zaista se može reći da Jana predstavlja i dio dobrog ukusa na svakom stolu.

Priredio: Mladen Horvat,  rukovoditelj Službe robnih marki, Jamnica d.d., Zagreb

 

Institut Infoblic

Elektroničko izdanje

Više...

 

PARTNERI: