« Povratak na sadržaj Broj 4 | Godina 2006

Slatka božićna bajka u svečarskom ruhu / Sweet Christmas Fairy Tale In Holiday Packaging

U poslovnoj strategiji Kraša prigodni božićno-novogodišnji program tradicionalno zauzima značajno mjesto, osobito s aspekta održavanja visokog imidža i tržišne pozicije cjelokupne tvrtke. Prije dvije sezone osmišljen je potpuno novi koncept prigodnog programa u prepoznatljivoj plavoj boji, koji su potrošači izuzetno dobro prihvatili.

Može SE reći da se radi o najuspješnijem prigodnom programu tvrtke, kojim se Kraš ponovno izdvojio ne samo kao najuspješniji domaći proizvođač na hrvatskom tržištu, već i kao jedan od najjačih u kontekstu cjelokupne prigodne ponude, koja je zaista impozantna, o čemu svjedoči:

•   gotovo udvostručena prodaja na domaćem tržištu u odnosu na prethodni program (povećanje od 91%), ali i izuzetni rezultati na izvoznim tržištima:
•   55% od ukupnih količina realizirano je izvan granica Hrvatske
•   povećanje plasmana u izvozu od čak 116% u odnosu na prethodni program.

S obzirom da je već u svojoj prvoj godini prigodni program polučio nadprosječne rezultate, istovjetni koncept prepoznatljivog i ekskluzivnog vizualnog identiteta zadržan je u Kraševom asortimanu već treću sezonu za redom, te se u Krašu nadaju da će njime i u nadolazećim blagdanskim danima razveseliti potrošače.

Pri kreiranju prigodnog asortimana namjera je bila ne samo pridonijeti općem svečarskom ugođaju, već ga i dodatno oplemeniti vrhunskim užitkom.

Tako je naglasak na ekskluzivnosti i kvaliteti ponude, koju čini jedanaest vrhunskih, luksuzno opremljenih proizvoda, namijenjenih poklon- kupnji i darivanju.

LUKSUZNI BLAGDANSKI DIZAJN SLASTICA

Od novih Božićnih kolačića, preko tradicionalne Kraševe mliječne čokolade i Ledenih kocki, do slatkog deserta Fantazija, te iznenađenja za najmlađe potrošače, radi se o proizvodima koje se jednostavno ne može ne uočiti, s obzirom na njihovo svečarsko ruho.

Koncept tog zaista luksuznog dizajna temelji se na zajedničkoj plavoj boji, koja povezuje sve prigodne proizvode u jednu, oku vrlo privlačnu i ugodnu cjelinu. Osnovni nositelj dizajna, apliciran na ambalažu svih prigodnih proizvoda, ali i pratećih promidžbenih materijala, je element bora, simbolički vizualiziran kroz siluetu na tamnoplavoj pozadini i obavijen svjetlećom spiralom zvjezdica, sa znakom Kraša kao ukrasom na vrhu bora.

Slatku božićnu bajku započinju Božićni kolačići, proizvod koji se s pravom ističe kao vrhunac Kraševe prigodne ponude. Osim kvalitetnim sastavom, a čine ga već tržišno etablirani Prekrašni kolačići, proizvod se ističe i svojom luksuznom opremom - peciva su smještena u papirnate kapsle u dva reda unutar kutije, te potom zapakirana u ekskluzivne limene kutije atraktivnog dizajna.

Seriju Božićnih kolačića nadopunjuje i dvobojno čajno pecivo s okusom speculasa, koje uvelike podsjeća na domaće kolače naših baka, spremljene izuzetno za blagdanske prigode.

To je pecivo zapakirano u praktične vrećice, oslikane u duhu zajedničkog vizualnog identiteta cjelokupnog programa, u sklopu kojeg potrošačima nudimo i Harmoniju kokos - poznato Kraševo čokoladirano punjeno čajno pecivo.

I DESERTI U BLAGDANSKOM RUHU

Užitku u Kraševoj blagdanskoj ponudi svakako pridonosi i paleta vrhunskih Kraševih deserata.

Bombonijera s tradicionalnim Kraševim Ledenim kockama, Fontana 194 grama, i inače nudi poseban užitak u zimskom ugođaju, a sada je dodatno oplemenjena svečanom kreacijom, apliciranom na kartonsku navlaku prevučenu preko standardne kutije. Identičan način pakiranja (duopack) primijenjen je i kod bombonijere Fantazija, a ponudu nadopunjuju i mini čokolade u ekskluzivnoj osmerokutnoj kutiji bombonijerskog tipa.

Kao dio prigodne ponude javlja se i vrhunska Kraševa mliječna čokolada, “odjevena” u prigodno blagdansko ruho, s čak tri različite kreacije omotnice, kojima se potrošačima nudi mogućnost šireg izbora i bogatiji doživljaj, te čokolada s ledenim punjenjem, koja će, unatoč “ledenom” okusu, unijeti toplinu u svačiji dom, zahvaljujući svojem prekrasnom blagdanskom ruhu.

Naravno da nisu zaboravljeni ni najvjerniji potrošači – djeca, za koju su pripremljena posebna slatka iznenađenja.

Tako je 15-gramska mliječna čokolada, već odavno poznata najmlađim potrošačima svojom finoćom i topivošću, sada zapakirana u tri različite omotnice, razigranog prigodnog dizajna. Čokoladirani pjenasti desert s okusom banane za ovu je prigodu poprimio izgled Djeda Mraza, a uz omiljene KI-KI voćne karamele, u prigodnoj plastičnoj kutiji djecu će razveseliti i poklon – vlažna maramica s prepoznatljivom maskotom KI-KI klauna.

Sljedeće godine Kraš svojim potrošačima priprema nova iznenađenja i nove motive božićnog asortimana

 Priredila: Pamela Bolarić, menadžer kategorije proizvoda, Kraš d.d., Zagreb

 

Institut Infoblic

Elektroničko izdanje

Više...

 

PARTNERI: